Microsoft Teams

Microsoft Teams is een tijdonafhankelijke samenwerkingsruimte voor het hosten van interactieve videogesprekken voor maximaal 300 deelnemers, het voeren van schriftelijke gesprekken, het delen van documenten en het samenwerken aan documenten.
  • Organisatie & samenwerking
  • Video
De Microsoft Teams interface

Microsoft Teams is geschikt voor cursussen die dynamische en flexibele interactie vereisen, onderwijs in kleine groepen, samenwerkingsprojecten, één-op-één gesprekken en mondelinge examens. Je kunt Microsoft Teams op zichzelf staand of via je Brightspace cursus gebruiken. Met de Webinar-functie van MS Teams kun je online evenementen organiseren voor maximaal 10.000 geregistreerde deelnemers (waarvan 1000 deelnemers interactief kunnen deelnemen met camera, microfoon en chat). Voor meer informatie, bekijk ons overzicht van de verschillende videotools.

Licentie beschikbaar voor: Gehele Universiteit Leiden

Handleidingen en links

Handleiding Microsoft Teams

Brightspace support site Universiteit Leiden