Vind jouw onderwijsactiviteit

Om interactiviteit en samenwerking in de les te stimuleren, hebben we een overzicht gemaakt van onderwijsactiviteiten die je kan toepassen in je onderwijs.

Deze onderwijsactiviteiten zijn zorgvuldig geselecteerd door onderwijskundigen van het ICLON en het Centre for Innovation en zijn gebaseerd op algemeen bekende collecties en onderwijskundig onderzoek. Ze zijn toepasbaar op iedere groepsgrootte: een groep van 300+ studenten kan bijvoorbeeld worden opgesplitst in 300+ individuen, of 150+ tweetallen, of 30 grote groepen van 10+ studenten.

Verken de verschillende activiteiten die passen bij jouw behoeften met behulp van de filters en navigeer naar de detailpagina's voor de stapsgewijze instructies voor implementatie.

Hoe wil je de activiteit vormgeven?

Groeps- grootte

Wat is de gewenste groepsgrootte?

Hoeveel tijd zou de activiteit in beslag moeten nemen?

Type activiteit

Welk type activiteit zou je met je studenten willen oefenen?

Leerdoel

Welk doelen wil je bereiken bij je studenten?

24 results

x clear filter